Tänk om jag skulle

Folk i min ålder tänker ju ofta vad de ska göra med sina liv. Så även jag (något som jag gjort väldigt länge…). Men så tänker jag:

– Tänk om jag startar ett politisk parti där jag, likt mina manliga föregångare gjort så många gånger innan, tar hjälp av mina fantastiska vänner.

Skillnaden mot mina föregångare är att alla mina vänner är intelligenta, kloka, inkännande, varma, kritiska, öppna, otåliga medmänniskor.

Vi skulle utföra underverk och av rätt anledningar.

Kommentera

