På det berömda håret

close_call

Satt och skrev ett långt men uttömmande inlägg om hur mycket jag avskydde PhoneHouse eftersom de verkligen blåst mig samt att det är helt omöjligt att bli hjälpt genom deras kundserviceprocess (då det inte finns något sätt att eskalera icke-hjälp).

Mitt i mitt författande kom samtalet (som jag inte trodde skulle komma, eftersom det inte kommit tidigare) och en lösning på mitt problem och kompensation som plåster på såren. Inga fler ursäkter eller snack.

Tack PhoneHouse, jag stannar som kund, men hoppas verkligen inte att jag eller någon annan behöver gå igenom detta igen.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s