Det är mänskligt att fela

Men alla kan inte fela samtidigt. Under en veckas tid har min stora Nemisis varit mobilabonnemangsåterförsäljarna.

OMG! Hur svårt kan det vara? Att få saker rätt. Kanske inte för alla samtidigt. Men för någon? OCH dessutom vara ödmjuk och trevlig när kunder kontaktar en.

För att göra en lång historia kort blev utgången: ”Aldrig” mer 3. Phonehouse fick däremot guldstjärna för att de ringde och uppdaterade mig om läget. Lösningen låg inte så nära till hands som de ville, men ska jobba vidare på att lösa det. De återkommer.

Bra där!

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s