Ny favvo

Har spenderat några morgnar att lyssna ikapp min nya favoritpod – Kära barn. Tydligen är det en site också. Det finns andra poddar kopplade till siten, men jag lyssnar på den där Louise Hallén ger råd till undrande föräldrar (de som inte gillar att få råd ska inte lyssna).

kärabarn

Har medvetet och omedvetet alltid velat utveckla mitt föräldraskap genom åren och hittade min grund i dansken Jesper Juul.

Visst är det flest frågeställningar till de yngre barnen men känner ändå att det ger mig att lyssna på dessa.

Kommentera

