Förändring

Vi har valt att aktivt söka en förändring. Att flytta. Till en plats vi vet att vi (läs mannen och jag) trivs ännu bättre. Men att söka förändring innebär också att lämna. Något som en modern och påläst människa som jag trodde skulle vara lättare än vad jag faktiskt känner.

Nu ligger dock vårt fantastiska hem (som vi renoverat efter eget tycke och smak och där vi skapade vårt första hem den familj som vi är idag) ute till salu.

Välkommen in och har ni vänner eller bekanta som är sugna att bo i en liten by, 30 minuter från Helsingborg och 15 min från Halmstad, 3 km till havet och 2 min till skola och förskola så visa dem Strandvägen 31 i Skottorp.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 29 30

Kommentera

