Människan är

Jag brinner för barn (iallafall mina egna, eller först och främst mina egna). Mina 11 år som förälder satte ut mig på en resa (som jag inte riktigt trodde skulle ta mig dit jag kommit)  och som jag med spänning kommer att fortsätta. Jag är, om jag får tro min husgud Jesper Juul säger, en ”god förälder” eftersom jag har försökt, omvärderat och förändrat mitt föräldraskap. När jag läste hans ”Min kompetenta familj” gav den mig insikter som jag inte hade tidigare hade och som inspirerat mig i mitt föräldraskap.

Hittade ett program, i tre delar, med honom på You Tube som jag delar med mig.

Kommentera

